ANTALYA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ PERSONEL ATAMA DUYURUSU

SÖZLEŞMELİ MÜHENDİS, HEMŞİRE, DİYETİSYEN VE BÜRO PERSONELİ YERLEŞTİRME İŞLEMLERİNE İLİŞKİN DUYURU

Bakanlığımızın merkez ve taşra teşkilatında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası kapsamında istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2 nci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendine göre sözleşmeli mühendis, hemşire, diyetisyen ve büro personeli pozisyonlarında İlimize yerleştirilmeler yapılmıştır.

Sözleşmeli mühendis ve diyetisyen pozisyonlarında yerleştirilen adaylar, İl Millî Eğitim Müdürlüğünde görev yapacaktır.

Sözleşmeli hemşireler ve büro personellerinin görev yerlerinin belirlenmesinde; duyurusu yapılan ihtiyaç bulunan okul/kurumlar arasından adaylardan tercih alınacaktır. Her aday, kendi unvanı için belirtilen okul/kurumlar arasından tercih yapacaktır.

Alınan tercihlerin değerlendirilmesinde; Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınmak suretiyle görev yerleri belirlenecektir.

Adaylar Tarafından 02.05.2023 Tarihine Kadar Antalya İl Millî Eğitim Müdürlüğüne Teslim Edilmesi Gereken Belgeler;

7201 sayılı Tebligat Kanunu çerçevesinde tebligat yapılmak suretiyle adaylardan istenecek belgeler;

1-      2023/4 Millî Eğitim Bakanlığına Sözleşmeli Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuç Belgesi.

2-      2022 KPSS Sonuç Belgesi.

3-      Diploma aslı veya onaylı örneği, (adaylar başvuru tarihinin son günü olan 30.03.2023 tarihi itibarıyla başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir). (E-Devlet barkodlu belge geçerlidir.)

4-      Güncel tarihli adli sicil kaydını gösterir belge. (E-Devlet barkodlu belge geçerlidir.)

5-      Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının bulunmadığına dair sağlık raporu.

6-      3 adet vesikalık fotoğraf.

7-      Mal Bildirimi Beyannamesi için tıklayınız.

8-      Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almadığına dair belge. (E-Devlet barkodlu belge geçerlidir.)

9-      Sosyal Güvenlik Prim Dökümü. (Tüm Hizmet Dökümü olarak seçilmelidir, E-Devletten alınabilir.)

10-  Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için tıklayınız.

11-  Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi   (3 Adet)

12-  Askerlik Durum Belgesi  (Erkek Adaylar İçin) (E-Devlet barkodlu belge geçerlidir.)

13-  Atama Başvuru Formu için tıklayınız. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.)

14-  Evrak Teslim Dilekçesi için tıklayınız.

15-Tercih Formu için tıklayınız.


Atanan listesi için tıklayınız.


Tercih listesi için tıklayınız. 


 

İl dışından postayla evrak gönderecekler için adres bilgisi aşağıda belirtilmiştir. Süresi içerisinde posta yoluyla gönderilmeyen, eksik veya yanlış belgelerden aday sorumludur.

 

 

Antalya İl Millî Eğitim Müdürlüğü Soğuksu Mah. Hamidiye Cad. No 59 07030 Muratpaşa / ANTALYA

 

 

 

 

Soğuksu Mah. Hamidiye Cad. No59 07030 Muratpaşa / Antalya - 0 (242) 238 60 00 0 (242) 238 38 17

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.