13012
15:48
28.04.2025

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü :


MADDE 21- (1) Destek hizmetleri şubesinin görevleri şunlardır:

a) Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğünün görev alanına ilişkin hizmetleri yürütmek.

b) Yayın faaliyetlerini yürütmek.

c) Ders kitapları, kaynak ve yardımcı eğitim dokümanları, ders araç ve gereçleri ile donatıma ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

ç) Taşınır ve taşınmazlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

d) Depo iş ve işlemlerini yürütmek.

e) Lojmanlar ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.

f) Yemekhane iş ve işlemlerini yürütmek.

g) Öğretmenevleri ve sosyal tesislerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek.

ğ) Döner sermaye iş ve işlemlerini yürütmek.

h) Temizlik, güvenlik, ısınma, aydınlatma, onarım ve taşıma gibi işlemleri yürütmek.

ı) Satın alma iş ve işlemlerini yürütmek.

i) Genel evrak ve arşiv hizmetlerini yürütmek.

j) Mülkiyeti hazineye ait olup Bakanlığa tahsis edilmiş taşınmazlar ile bu taşınmazlar üzerinde yer alan yerlerin kiralanmasına yönelik iş ve işlemleri yürütmek.

k) Öğrenci taşıma uygulaması kapsamındaki öğrencilerin eğitime erişimlerine yönelik iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümleri kapsamında yürütmek.

l) Yurt dışında görevli öğretmenlerin tedavi giderlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

m) Katı/sıvı yakıtla ısınan okul ve kurumların yakıt ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik iş ve işlemleri yürütmek.

n) Millî eğitim müdürlükleri envanterine kayıtlı hizmet araçlarına ait iş ve işlemleri yürütmek.

o) Okul kütüphanelerinin geliştirilmesi ve zenginleştirilmesine yönelik iş ve işlemleri yürütmek.

ö) Eğitim müzelerinin kuruluş, işleyiş ve müze eserlerinin arşivlenmesine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

p) Okul servis araçlarına ilişkin iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümleri kapsamında yürütmek.

Yayın Tarihi: 28.04.2025